Tymczasowy Kierownik Projektu – usługi zarządzania projektami przemysłowymi
Rozbudowa fabryki, nowa inwestycja? W przygotowaniu czy w realizacji? Nasi specjaliści mogą poprowadzić i/lub uzupełnić Twój Zespół.
Oferujemy wsparcie na każdym etapie projektu w bardzo szerokim zakresie. W zależności od potrzeb Klienta, usługa może obejmować:
- Kierowanie i koordynację realizacji prac zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną, przepisami, standardami Klienta
- Wsparcie w realizacji zakupów dokonywanych w ramach projektu
- Koordynacja działań wszystkich wykonawców, dostawców, projektantów
- Opracowanie i zarządzanie harmonogramem
- Inspekcje na terenie realizacji
- Organizacja i wsparcie w realizacji odbiorów i rozruchów
- Kontrola kosztów i zarządzanie budżetem projektu
- Organizacja dostosowania produktów projektu do wymogów prawa
- Inne zadania w ramach projektu
Administracja i wsparcie projektów przemysłowych
Nadzór/administracja projektu przez biuro centralne w oprogramowaniu w chmurze – asystent projektu, wsparcie administracyjno-raportowe:
- Wdrożenie dobrych praktyk w zakresie monitorowania i raportowania postępów projektu
- Implementacja narzędzi opracowanych przez PRIMEBERG wspomagających zarządzanie projektem i raportowanie
- Wsparcie zespołu projektowego w realizacji zakupów realizowanych w ramach projektu
- Podsumowanie i analiza jakości procesów zakupowych w projekcie
- Wsparcie członków zespołu projektowego w opracowywaniu formularzy odbiorowych
- Opracowywanie statystyk i analiz z faz odbiorów i rozruchów
- Organizacja zamknięcia projektu – katalogowanie dokumentacji oraz przygotowanie produktów projektu do przekazania użytkownikowi