Tymczasowy Kierownik Projektu – usługi zarządzania projektami przemysłowymi

Rozbudowa fabryki, nowa inwestycja? W przygotowaniu czy w realizacji? Nasi specjaliści mogą poprowadzić i/lub uzupełnić Twój Zespół.

Oferujemy wsparcie na każdym etapie projektu w bardzo szerokim zakresie. W zależności od potrzeb Klienta, usługa może obejmować:

  • Kierowanie i koordynację realizacji prac zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną, przepisami, standardami Klienta
  • Wsparcie w realizacji zakupów dokonywanych w ramach projektu
  • Koordynacja działań wszystkich wykonawców, dostawców, projektantów
  • Opracowanie i zarządzanie harmonogramem
  • Inspekcje na terenie realizacji
  • Organizacja i wsparcie w realizacji odbiorów i rozruchów
  • Kontrola kosztów i zarządzanie budżetem projektu
  • Organizacja dostosowania produktów projektu do wymogów prawa
  • Inne zadania w ramach projektu

Administracja i wsparcie projektów przemysłowych

Nadzór/administracja projektu przez biuro centralne w oprogramowaniu w chmurze – asystent projektu, wsparcie administracyjno-raportowe:

  • Wdrożenie dobrych praktyk w zakresie monitorowania i raportowania postępów projektu
  • Implementacja narzędzi opracowanych przez PRIMEBERG wspomagających zarządzanie projektem i raportowanie
  • Wsparcie zespołu projektowego w realizacji zakupów realizowanych w ramach projektu
  • Podsumowanie i analiza jakości procesów zakupowych w projekcie
  • Wsparcie członków zespołu projektowego w opracowywaniu formularzy odbiorowych
  • Opracowywanie statystyk i analiz z faz odbiorów i rozruchów
  • Organizacja zamknięcia projektu – katalogowanie dokumentacji oraz przygotowanie produktów projektu do przekazania użytkownikowi